فروشگاه ارائه کننده محصولات بهداشتي ، جنسي و زناشوئي

۱۳۹۰ خرداد ۱۷, سه‌شنبه

کرم شارک پاور،بزرگ كردن الت با داروهاي گياهي




 روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

کرم شارک پاور محصول انگلستان بوده و بیش از 40 سال است که به عنوان یکی از برترین محصولات در جهت رفع مشکلات جن سی در آقایان مورد استفاده قرار میگیرد. کرم شارک پاور به شدت در کشور های اروپایی پر طرفدار بوده و گروه پزشکی مدیکال برای اولین بار در ایران نسبت به توزیع کرم شارک پاور مرغوب اقدام نموده است. استفاده از کرم شارک پاور باعث افزایش رگ های خونی در ناحیه تناسلی و تولید مثل مضاعف سلول های ماهیچه این ناحیه شده و در کمتر از دو ماه حجم ال ت تناسلی را به مقدار قابل ملاحظه ای افزایش میدهد. طبق آمارهای کسب شده تقریبا 40 درصد از افراد در سراسر دنیا از کوچک بودن آل ت تناسلی خود رنج برده و احساس حقارت می کنند. کوچک بودن آل ت تناسلی یک مرد اثرات بسیار بدی را در زندگی و فکر او دارد و حاصلش : افسردگی ، عدم اعتماد به نفس ،خجالتی شدن ، سرخورده شدن از روابط جن سی و نارضایتی شریک جن سی او و…. خواهد بود.
طریقه مصرف کرم شارک پاور  : ھر روز ٢ بار (یک بار صبح و یک بار شب) فقط خود آل ت را (نه بافت اطراف) بخوبی با آب و صابون بشویید و خشک نمایید.سپس مقداری از کرم را با انگشتان خود به کلیه قسمتھای موضع بمالید.مالش باید بصورتی باشد که آل ت را در بین دو انگشت شصت و اشاره گرفته و از بالا به پایین به صورت موج وارمالش دھید تا خوب از منافذ پوست جذب شود. شما باید مالش را حداقل به مدت ۴ دقیقه آرام و مداوم تکرار نمایید . طول دوره درمان 5 الی 10 هفته می باشد و هر بسته این محصول برای30 الی 40 روز کافی است. اثر گذاری از هفته دوم به بعد اغاز می شود.
روشهاي خريد کرم شارک پاور : 1- خريد پستي ( دريافت وجه هنگام تحويل كالا): كه در اينصورت محصول ظرف 4 الي 6 روز كاري به دست شما رسيده و مبلغ آنرا هنگام تحويل كالا به مامور پست ميدهيد. 2- واريز وجه به حساب (خريد نقدي): كه در اينصورت 10% تخفيف به خريد اختصاص يافته و محصول ظرف حداكثر 2 روز كاري به دستتان ميرسد. شرايط خريد به تعداد زياد: 1- خريد 3 تا 6 عدد: واريز به حساب 20% و خريد پستي 10% تخفيف 2- خريد 7 تا 12 عدد: واريز به حساب 25% و خريد پستي 15% تخفيف 3- خريد بالاي 12 عدد: واريز به حساب 30% و خريد پستي 20% تخفيف - 

کرم شارک پاور مخصوص آقایان
برخی از امکانات و قابلیتهای کرم شارک پاور :
-افزودن به درازا،ضخامت و سختی آل.ت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر
افزودن به حالت شق پذیری هر چه بیشتر آل ت تناسلی در هنگام تحریک جن سی
تسلط برقدرت و کیفیت نزدیکی و جلب رضایت شریک جن سی شما
-  بهبودوضعیت جن سی فرد
- اورگاسم (Orgasm) شدید تر ، فشرده ترو قوی تر
افزایش سایز آل ت تناسلی به شکل دائمی ، بی خطر ، بدون زحمت و هرگونه مشکل
خون رسانی بهتر به آل ت تناسلی شما
-افزایش شور جوانی (Vigor) و احساس شادابی
افزایش میزان و شدت جریان خون در مناطق جن سی
سفید شدن پوست آل ت تناسلی
توجه ! توجه !
خرید پستی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آدامس محرک اصل فرانسه

ژل اميزشي دريم پلي تايم

كرم لارگو (Largo Cream)اصل

قرص مگنا آر ايكس MAGNA RX ( مگنا RX )

قرص ويگرکس پلاس آمريکائي اصل

اسپري وياگرا - تاخير در رابطه زناشوئي

کرم 4منظوره کينگ سايز-King size

دستگاه لارجر باکس ساده

پک لارجرباکس طلائي . لارجرباکس طلايي

پکيج کامل ژل هاي سيمپلکس (مسافرتي)